Vihreät yrittäjät

Toimintasuunnitelma vuodelle 2015

Tiedotteet – 20. joulukuuta 2014 klo 7.10 – kirjoittanut hallitus

Yhdistys piti syyskokouksen Yrityslinnassa Helsingissä 18.12.2014. Kokouksessa valittiin uusi puheenjohtaja ja hallitus sekä hyväksyttiin toimintasuunnitelma vuodelle 2015:

• Yhdistyksen sisäinen tiedotus kuntoon. Jäsenrekisteri ja postituslista ajan tasalle, tiedottamisen käytännöt.
  • Päivitetään nettisivut monipuolisemmaksi kokonaisuudeksi (esim. Facebook-sivun syöte näkyviin, juttuarkisto, linkkikokoelmaan) ym. jäsenten osallistumista helpottavaa ja yhdistyksen näkyvyyttä lisäävää toimintaa.
  • Kevään aikana on myös tärkeää osallistua yrittäjäehdokkaiden vaalikampanjoiden tilaisuuksiin ja järjestelyihin eri piireissä.
  • Oma vaaliohjelma tai teesit, puolueen vaaliohjelmaa täydentäen
  • Olemme lisäksi pienellä panostuksella mukana Ekovihreiden ”Ekologiset elinkeinot” -projektissa, hyvää jatkoa meidän tämän vuoden toiminnalle. àmaaseudun yrittäjyyteen linkki … vaalien alla esiin.
  • Vaikutetaan puolueen sisällä yhdessä muiden valtakunnallisten yhdistysten kanssa hyvien käytäntöjen synnyttämiseksi (esim. yhteinen työntekijä…)
  • Sääntöjen päivittäminen (pidetään vain yksi kokous, ajankohta puoluekokouksen yhteydessä eli huhti-kesäkuussa).
  • Kestävän yrittäjyyden kurssi tulossa huhtikuussa Vision kanssa.

Lämpimästi tervetuloa mukaan toimintaan! Täältä voit liittyä »

Avainsanat: , ,

Yksi kommentti artikkeliin ”Toimintasuunnitelma vuodelle 2015”

1. Micheal kirjoittaa:

10. joulukuuta 2015 kello 2.24

Jos yhdistykselle4 on seke4 syys- ette4 keve4tkokous, niin loiosgesti syyskokouksessa ke4sitelle4e4n SEURAAVAN vuoden talousarviota. Kun yhdistykselle4 on vain yksi vuosikokous, niin seuraava vuosi on se kuluva vuosi. Talousarvio tehde4e4n aina tilivuodelle, jotta site4 pystyte4e4n vertaamaan tilinpe4e4tf6kseen. Eli termit vuosi ja tilivuosi tarkoittavat samaa. Jaksoa vuosikokouksesta seuraavaan vuosikokoukseen ei pide4 sekoittaa tilivuoteen, koska te4me4n jakson pituus vaihtelee kokousajankohtien mukaan.

Vihreät yrittäjät on toteutettu WordPress -julkaisujärjestelmällä
Tilaa tästä sivuston artikkelit RSS-syötteenä tai kommentit RSS-syötteenä