Vihreät yrittäjät

Upea Pekka Haaviston presidentinvaalikampanja päättyi 37,4% kannatukseen

Tiedotteet – 12. helmikuuta 2012 klo 6.36 – kirjoittanut hallitus

Monet yrittäjät puoluekannastaan tai sitoutumattomuudestaan riippumatta lähtivät tukemaan Pekka Haavistoa presidentinvaalien 2012 toisella kierroksella. Yrittäjät lähettivät tukiviestejään Vihreiden yrittäjien kampanjasivulla vihreatyrittajat.fi/haavisto2012

Vihreät yrittäjät tuki kampanjaa pienellä mainoksella Kauppalehdessä, keräämällä yrittäjien tuen, jolla rahoitettiin kaksi Helsingin Sanomien isompaa mainosta (otsikolla ’Tiedämme, että Haavisto tuntee myös yrittäjien asiat.’), sekä kampanjoimalla sosiaalisessa mediassa ja vaaliteltalla Helsingissä.

Presidentiksi valittiin Sauli Niinistö, mutta myös Pekka Haaviston nousu toiselle kierrokselle, sekä ihmisten spontaani mukaanlähtö aivan uudella tavalla vaalikampanjaan olivat jo sinänsä voittoja.

Onnittelemme Haavistoa hienosta kampanjasta!

Avainsanat: , ,

Yksi kommentti artikkeliin ”Upea Pekka Haaviston presidentinvaalikampanja päättyi 37,4% kannatukseen”

1. Fathi kirjoittaa:

10. joulukuuta 2015 kello 2.04

Ei sielle4 linkin justusa varmaan mite4e4n sen olennaisempaa ole, kuin minke4 tuossa tiivistin yhteen lauseeseen.Site4 paitsi ne4me4 tyypit on aivan liian myf6he4sse4, ottaen huomioon, ette4 vaalit on jo ihan kohta. Ei ne Conanin jaksot edes ehtisi Suomeen ennen kuin homma on jo ohi. Enke4 ihan oikeasti usko, ette4 Conan haluaa ottaa poliittista kantaa, se Halos-juttu oli aikanaan niin le4ppe4. Sille4 olisi siis vain viihdearvoa, mutta en usko, ette4 te4ste4 irtoaisi edes hyve4e4 vitsie4 te4lle4 kertaa.Lehtif6 ja kyne4 onkin ehke4 helpompi kuljettaa vessaan kuin le4ppe4ri tai sanelukone! :D

Vihreät yrittäjät on toteutettu WordPress -julkaisujärjestelmällä
Tilaa tästä sivuston artikkelit RSS-syötteenä tai kommentit RSS-syötteenä